Реклама на транспорті – один із найпопулярніших видів масової реклами. Як правило, цей вид реклами оцінюють разом з рекламою на щитах (billboard), рекламою на перетяжках, рекламою на зупинках громадського транспорту, рекламою на дахах та стінах будинків (світлові табло) до зовнішньої реклами. Проте, водночас, реклама на транспорті має низку переваг.
По-перше, реклама на автомобілях охоплює значні території та впливає на різні вікові та соціальні групи споживачів. Окремо варто додати, що і люди, які пересуваються у власному автомобілі, не менш схильні до впливу реклами на транспорті, оскільки постійно з нею контактують.
По-друге, реклама на автомобілях динамічна і оформляється з урахуванням необхідності швидко побачити необхідну інформацію, тому вона добре помітна, легко сприймається і не набридає.
По-третє, реклама на транспорті має більш тривалий термін на потенційних клієнтів, оскільки споживачі до динамічної, не статичної реклами звикають довше.
По-четверте, реклама на автомобілях має порівняно невисоку вартість та не вимагає постійних витрат на обслуговування.
І, нарешті, по-п’яте, заперечувати значущість громадського транспорту для населення України безглуздо, він завжди залишається затребуваним, а отже і реклама на автомобілях має величезний простір для розвитку.
Отже, недолік перший – схильність до погодних умов. Дощ, вітер, сніг – все це негативно впливає на рекламу на автомобілях, і зображення може, як мінімум, забруднитись і потьмяніти, а як максимум почати відшаровуватись. Однак якщо за транспортом здійснюється необхідний догляд, як, наприклад, за рекламою на корпоративному транспорті, реклама на автомобілі прослужить вам досить довго.
Другим недоліком можна назвати зниження ефективності розміщення реклами на транспорті у темну пору доби. Реклама на автомобілях, у тому числі й реклама на корпоративному транспорті, на відміну від статичної, не може мати власного освітлення і тому мало помітна у темний час доби або в зимовий період, коли світловий день невеликий. Але й це питання вирішується просто, оскільки у темний час доби чи взимку вулиці міста (принаймні ті, якими пересувається громадський транспорт) висвітлюються достатньо для того, щоб помітити рекламу на транспорті.
Третій недолік реклами на автомобілях, що одночасно є і її основною перевагою, – це постійний рух. За кілька секунд, поки автомобіль із рекламою на борту проїжджає повз, не завжди просто встигнути прочитати розміщену на ньому інформацію. Однак при грамотному підході до дизайну план і постійний рух стає виключно плюсом реклами на автомобілях.
Реклама на реклами на транспорті ця проблема відходить на другий транспорт має, як і інші види реклами, свої плюси і мінуси. Але в будь-якому випадку позитивний ефект реклами на автомобілях помітно вищий, ніж незначні мінуси – перевірено на практиці!