098-311-43-09 | 095- 019-13-17 | м. Рівне вул. Шкільна 69 tair-rv@ukr.net

Реклама на транспорті – плюси та мінуси

Реклама на транспорті

Реклама на транспорті – один із найпопулярніших видів масової реклами. Як правило, цей вид реклами оцінюють разом з рекламою на щитах (billboard), рекламою на перетяжках, рекламою на зупинках громадського транспорту, рекламою на дахах та стінах будинків (світлові табло) до зовнішньої реклами. Проте, водночас, реклама на транспорті має низку переваг.

По-перше, реклама на автомобілях охоплює значні території та впливає на різні вікові та соціальні групи споживачів. Окремо варто додати, що і люди, які пересуваються у власному автомобілі, не менш схильні до впливу реклами на транспорті, оскільки постійно з нею контактують.

По-друге, реклама на автомобілях динамічна і оформляється з урахуванням необхідності швидко побачити необхідну інформацію, тому вона добре помітна, легко сприймається і не набридає.

По-третє, реклама на транспорті має більш тривалий термін на потенційних клієнтів, оскільки споживачі до динамічної, не статичної реклами звикають довше.

По-четверте, реклама на автомобілях має порівняно невисоку вартість та не вимагає постійних витрат на обслуговування.

І, нарешті, по-п’яте, заперечувати значущість громадського транспорту для населення України безглуздо, він завжди залишається затребуваним, а отже і реклама на автомобілях має величезний простір для розвитку.

Отже, недолік перший – схильність до погодних умов. Дощ, вітер, сніг – все це негативно впливає на рекламу на автомобілях, і зображення може, як мінімум, забруднитись і потьмяніти, а як максимум почати відшаровуватись. Однак якщо за транспортом здійснюється необхідний догляд, як, наприклад, за рекламою на корпоративному транспорті, реклама на автомобілі прослужить вам досить довго.

Другим недоліком можна назвати зниження ефективності розміщення реклами на транспорті у темну пору доби. Реклама на автомобілях, у тому числі й реклама на корпоративному транспорті, на відміну від статичної, не може мати власного освітлення і тому мало помітна у темний час доби або в зимовий період, коли світловий день невеликий. Але й це питання вирішується просто, оскільки у темний час доби чи взимку вулиці міста (принаймні ті, якими пересувається громадський транспорт) висвітлюються достатньо для того, щоб помітити рекламу на транспорті.

Третій недолік реклами на автомобілях, що одночасно є і її основною перевагою, – це постійний рух. За кілька секунд, поки автомобіль із рекламою на борту проїжджає повз, не завжди просто встигнути прочитати розміщену на ньому інформацію. Однак при грамотному підході до дизайну план і постійний рух стає виключно плюсом реклами на автомобілях.

Реклама на реклами на транспорті ця проблема відходить на другий транспорт має, як і інші види реклами, свої плюси і мінуси. Але в будь-якому випадку позитивний ефект реклами на автомобілях помітно вищий, ніж незначні мінуси – перевірено на практиці!

 

 

 

 

 

Вчора, сьогодні, завжди

Способи впливу на аудиторію за допомогою зовнішньої реклами

Способи впливу на аудиторію за допомогою зовнішньої реклами

Зовнішня реклама зустрічається нам всюди. Ми бачимо рекламні щити при в'їзді в місто. Штендери, виставлені перед магазинами, трапляються нам на кожному кроці. Звертаємо увагу на вивіски і покажчики, особливо якщо хочемо...

Корисний сувенір: на чому краще друкувати логотип компанії

Корисний сувенір: на чому краще друкувати логотип компанії

Вже кілька років флеш-накопичувачі є для нас необхідною в повсякденною річчю. Вони повністю витіснили дискети і значно скоротили використання комп'ютерних дисків. Флешками користуються все від малого до великого,...

Сувенірна продукція в якості рекламного носія

Сувенірна продукція в якості рекламного носія

Ще зовсім недавно сувенірній продукції відводили малозначиму роль, оскільки невеликі подарунки було прийнято провозити з відпустки, вони служили нагадуванням про відвідування курортів. Сьогоднішнє значення сувенірів...