098-311-43-09 | 095- 019-13-17 | м. Рівне вул. Шкільна 69 tair-rv@ukr.net

Способи впливу на аудиторію за допомогою зовнішньої реклами

зовнішня реклама

Зовнішня реклама зустрічається нам всюди. Ми бачимо рекламні щити при в’їзді в місто. Штендери, виставлені перед магазинами, трапляються нам на кожному кроці. Звертаємо увагу на вивіски і покажчики, особливо якщо хочемо знайти потрібний нам офіс або магазин. Рекламні наклейки прикрашають міський громадський транспорт. Величезні медіафасади красуються на фасадах будівель.

Але найчастіше, реклами настільки багато, що ми проходимо повз, не помічаючи її. Або помічаємо, але тільки в перші дні її появи. От раніше йшли – перед нами була гола стіна. А тепер на торці будівлі з’явилися зображення і написи. Красиво! Далі цього визначення найчастіше наша уява не йде. Тому реклама залишається марною. Але ж рекламодавець вклав чимало коштів у цей проект. Йому довелося знайти потрібне місце для розміщення, отримати дозвіл від міської влади і власників будинку. Оформити і оплатити замовлення в рекламному агентстві. Чи варті його вкладення того, щоб байдужа натовп, пройшовши повз, ледь глянула на ці творіння? Як же зробити рекламу дійсно цікавою і прибутковою? Як уникнути байдужості тих, кому вона адресована? Як викликати відгук у цільової аудиторії?

Шукаємо підхід до публіки. Або як привернути увагу до зовнішньої реклами

Перш за все, кожен, хто відповідає за створення рекламних конструкцій, повинен бути хорошим психологом. Якщо керівник відділу реклами просто хороший технар, то вам необхідно найняти професійного маркетолога. Який буде вивчати поведінкові фактори тієї аудиторії, якій призначені ваші рекламні посили.

Перший спосіб впливу – раціональний

  Варто визначити, кому саме ви зверніть звернення. Наприклад, ви продаєте дорогі товари. Серед яких:

– комп’ютери;
– автомобілі;
– нерухомість;
– складна техніка;
– готовий бізнес тощо.

Ці товари призначені для досить забезпечених людей. Які зуміли заробити капітал, достатній для покупки таких речей. Значить, вони відрізняються аналітичним розумом. До них потрібно шукати раціональний підхід. Найчастіше цей тип аудиторії реагує на переконливі аргументи.

Спробуйте знайти досить вагомі аргументи, які пояснять вашим потенційним покупцям, чому вони повинні звернути увагу саме на вашу пропозицію. Знайдіть відмінності і плюси ваших товарів. Наприклад, будинки або квартири, які продає ваша компанія, коштують дорожче, ніж в інших агентствах. Але вони розташовані в кращих районах. Тут більше площа кімнат. Навколо розташовані парк або річка. Ви надаєте більш вигідні умови покупки. Підкресліть ці переваги, і люди з аналітичним складом розуму відразу зрозуміють, що ця пропозиція дійсна вигідніше.

Другий спосіб впливу – емоційний

 Пропонуючи товари, які будять почуття і емоції, можна впливати на емоційну сторону споживачів. Романтики або закохані схильні робити необачні вчинки. Вони часто набувають ті товари, які здатні висловити їхні почуття. Наприклад, при продажу таких товарів, як:

 – ювелірні прикраси;
 – весільні наряди і аксесуари до них;
 – квіти і подарунки;
 – дитячі іграшки;
 – туристичні путівки і тури;
 – квитки на розважальні і розважальні заходи тощо.

Варто робити акцент на емоційний спосіб переконання.

Замовити рекламу в Рівному

Більшість таких товарів купують під впливом настрою. Ви ніколи не підете за покупкою обручки або туру, якщо переймаєтесь іншими проблемами. Для цього потрібно мати особливий настрій, яке можна створити за допомогою певних закликів. «Дощ та мряка навівають на вас тугу? Тоді вам пора на берег Індійського океану! Тут ви знайдете спокій і щастя! » Такий заклик напевно відкладеться в голові тих, хто понуро бреде в пошуках виходу з депресії.

Третій спосіб – гумор в зовнішній рекламі

За допомогою вдалого жарту, уявлення ситуації в гумористичній формі, можна миттєво викликати інтерес у населення. Доречно вставлений анекдот, кумедна ситуація, майстерно зображена на плакаті, здатна звернути на себе увагу. Наприклад, ось як використовували гумор в рекламі засобу проти блохів у тварин. Наклейка собаки розміщена на підлозі вестибюля в торговому центрі. Всі відвідувачі верхніх поверхів бачать рекламу в такому вигляді:

  Четвертий спосіб – інтерактивні елементи

 Дуже добре впливає на публіку можливість якось контактувати з рекламними елементами. У всьому світі зараз ведуться розробки нових рекламних поверхонь, до яких можна підійти, доторкнутися їх. Щось змінити або поспілкуватися з системою. Наприклад, ось який інтерактивний елемент придумали рекламодавці мережі фітнес-клубів:

Майку, на якій написано: «Відкрий», можна підняти. Під нею видніються кубики накачаного преса. І це говорить краще за будь-закликів і пояснень. Це те, що запам’ятовується і залишається в підсвідомості. Картинка, що стоїть перед очима потенційного замовника послуг, буде поступово схиляти його до того, що він повинен записатися у фітнес-клуб і стати його учасником.

П’ятий спосіб – персоналізація звернень в зовнішній рекламі

  У пам’яті набагато швидше залишаються особисті звернення. Спонукальні слова, які ставляться на чолі повідомлень, впливають на підсвідомість набагато виразніше. Наприклад: «Візьми!», «Купи!», «Поїдь!» та ін. Особисте звернення до кожного з нас схиляє нас до активних дій. Особливо, якщо ви добре вивчили попит, і запропонуйте вашим клієнтам те, що їм дійсно потрібно. Наприклад, в дощову погоду легше продавати теплі пледи, парасолі, гумове взуття, дощовики. Важливо знайти підхід до стану душі кожного перехожого.

Шостий спосіб – викликати шок

  Здивувати, відірвати від занурення у власні думки, відволікти і перемкнути свідомість на незвичайне оголошення. Деякі прагнуть не просто викликати шок, а налякати або розсмішити. Ось приклад соціальної реклами, яка викликає шок. А тому і краще запам’ятовується:

Деякі шокові зображення настільки чітко демонструють пропозицію, що слова просто не потрібні.

Пошукайте можливість, щоб вибрати один з типів запропонованих способів, і ваша реклама стане приносити справжню користь!

 

 

 

 

 

Вчора, сьогодні, завжди

Реклама на транспорті – плюси та мінуси

Реклама на транспорті – плюси та мінуси

Реклама на транспорті – один із найпопулярніших видів масової реклами. Як правило, цей вид реклами оцінюють разом з рекламою на щитах (billboard), рекламою на перетяжках, рекламою на зупинках громадського транспорту,...

Корисний сувенір: на чому краще друкувати логотип компанії

Корисний сувенір: на чому краще друкувати логотип компанії

Вже кілька років флеш-накопичувачі є для нас необхідною в повсякденною річчю. Вони повністю витіснили дискети і значно скоротили використання комп'ютерних дисків. Флешками користуються все від малого до великого,...

Сувенірна продукція в якості рекламного носія

Сувенірна продукція в якості рекламного носія

Ще зовсім недавно сувенірній продукції відводили малозначиму роль, оскільки невеликі подарунки було прийнято провозити з відпустки, вони служили нагадуванням про відвідування курортів. Сьогоднішнє значення сувенірів...